Indiańskie forum

Forum o Indianach
Dzisiaj jest 26 maja 2019 7:52

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Labi1995
 Tytuł: Fordi forfoden ikke er t
Źródło:
PostWiadomość wysłana.: 16 maja 2019 9:24 
User

En af de fedeste dele af Boston Marathon weekend oplevelsen var Expo - det var lidt overv?ldende for en gear junkie som mig at v?re omgivet af de nyeste tilbud fra alle de store l?bende gear og sko m?rker. Noget overraskende k?bte jeg meget lidt Nike Air Max 90 Dam bortset fra officielle race gear - den ene undtagelse var en sko, som jeg har ventet ivrigt: Saucony Hattori. Hattori er en interessant sko, fordi det er den f?rste virkelig nul drop sko fra en af ??de store l?beskofabrikanter (dvs. s?len er helt flad uden forskel mellem Nike Air Max 270 Mens h?l og forfod). Andre nulfaldsmuligheder er derude (f.eks. Altra Instinct, Vibram Fivefingers, Merrell Barefoot, Terra Plana Evo / Neo, GoLite Amp / Tara Lite), men Saucony var den f?rste af de store spillere til at lave foray i flatlandene. Efter et par slid m? jeg sige, at Hattori er absolut en unik sko. Ved at veje ind p? et fjer-lys 4,5 oz (i min st?rrelse 10), er den eneste sko jeg ejer, der vejer mindre, Mizuno Wave Universe. Den ?vre har en soklignende f?lelse for den - den er lavet af et stretchagtigt stof, der giver en god pasform over foden. Det f?les n?sten www.tonyrusconi.it som en vandsko i den forstand - krammer foden, men ikke p? en sammenstr?kende m?de, da den ?vre er s? minimal. Det f?les bare lidt bredere i forfoden til mig end Kinvaraen, men den ?vre er mere im?dekommende. Der er ingen inders?l, og socklinerne har en sk?ve form for Nike Air Max 270 Femme Noir det, der st?ber til foden. Dem, der ikke kan lide pude, kan blive irriteret af dette, men det generer mig ikke. Mellems?len er moderat fast, men ikke i ligaen af ??en Vibram Fivefingers eller Merrell Barefoot - if?lge officielle specifikationer m?ler den ved 13 mm h?l og 13 mm forfod. Yders?lets design har h?vet et par ?jenbryn p? grund af placeringen af ??gummiforst?rkning b?lg. For en nul drop sko, ville mange foretr?kke at se ekstra forst?rkning p? den laterale forfod, men Hattori pods er begr?nset til h?len og medial forfoden (Bem?rk, at der mangler en pod p? Nike Air Max 97 Femme billedet nedenfor under t?ven - minen har en p? det sted). H?lbeskyttelsen er fornuftig, da jeg altid g?r en del vandreture i mine l?besko og scuff op h?lene, men jeg er usikker p? grunden til at placere forfodens b?lg p? indersiden. Dette kan for?rsage holdbarhedsproblemer Nike Air Max 90 Donne for personer, der har tendens til at generere friktion langs den laterale forfod. Jeg har tendens til at b?re min forfod j?vnt (mine Kinvaras holder stadig stor), s? jeg tror ikke, det vil v?re et stort problem for mig. Midts?len er ogs? ret fleksibel, og jeg kan b?je det let med min fod, selvom den er station?r. Hidtil har jeg kun k?rt i Hattori 3 gange - en gang for 1,5 miles p? l?beb?ndet, en hurtig kilometer p? fortovet og tidligere i dag Jeg k?rte et kuperet 5.70 mile tempo k?re i dem p? 6: 49 / mile tempo (?nskede at s?tte dem p? pr?ve!). Skoene f?les rigtig godt ud p? vejen, og jeg fandt det meget nemt at www.jamlikhalsavast.se opretholde god form i dem. S?len har noget at give, men fordi det er relativt tyndt, er det ikke s? bl?dt som Kinvara - jeg kan godt lide f?lelsen af ??s?len ganske lidt. Hvis jeg havde en ?ndring, jeg kunne lave, ville Adidas Superstar Femme jeg tilf?je en mekanisme til bedre at sikre den ?verste til fods. Velcro stropperne hj?lper lidt, men skoen har brug for noget lidt l?ngere fremad. Fordi forfoden ikke er t?t fastgjort, tror jeg det g?r det muligt for mine f?dder at glide lidt rundt, og jeg udviklede hotspots Nike Air Max 97 Dam p? mine fods kugler bag mine store t?er. Min hud vil h?jst sandsynligt tilpasse sig dette, men jeg vil foresl? en velcro rem over forfoden eller et sn?re system som Vibram Fivefingers Bikila LS kan bidrage til bedre at sikre foden i fremtidige inkarnationer. P? trods af denne uenighed forventer jeg mig selv at l?gge en masse miles p? disse sko - de har virkelig ramt et s?dt sted for mig i at Nike Air Max 95 Mens v?re ekstremt lys, meget fleksibel, nul drop og moderat polstret. Hattori er tilg?ngelig for forudbestilling p? Running Warehouse (klik p? annoncen nederst p? posten), Adidas NMD Femme selvom den ikke vil v?re p? lager til slutningen af ??maj, med et par farvel?sninger, der ikke udgives til juni. Hvis antallet af personer, der fors?ger dem p? Boston Expo, var nogen indikation, ser det ud til at v?re meget interesseret i Hattori. Farveindstillingerne sp?nder Nike Air Max 95 Mens fra h?jt og prangende til afd?mpede og konservative, s? der b?r v?re mulighed for at passe alles ?nske. Det er lidt af en underlig udseende sko (min kone er ikke en fan - hun sagde, at de lignede f?ngselsloafere!), Men jeg b?rer Fivefingers ud i offentligheden, s? jeg er vant til at tiltr?kke opm?rksomhed med mine sko.

Na górę  || 

Bot Reklamowy Reklama

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]